niedziela, 31 maja 2015

Muzeum d'Orsay- Paryż

Witam, witam! 

 Postanowiłam, że opiszę kolejne muzeum, które zwiedziliśmy w Paryżu. Niestety nie można było robić zdjęć, no cóż przejdę do opisu.

 W Muzeum d'Orsay możemy zobaczyć rzeźby, obrazy, fotografie i meble. 
Dzieła są młodsze od tych, które są w Luwrze, lecz starsze od tych, które znajdziemy w Center Georges Pompidou. 

 Największe wrażenie zrobiły na mnie jak zwykle rzeźby. W Luwrze jak i w d'Orsay rzeźby były tak cudowne, że praktycznie przy każdej chciałam się zatrzymać, lecz nie było na to czasu. 
Zwiedzanie zaczęłam od mebli. Myślałam, że zobaczę zwykłe drewniane szafy... Pomyliłam się i to bardzo. Meble były cudowne. Wszystko takie piękne, odnowione. 
Później przeszłam na wystawę Vincenta van Goga. *Teraz wyjdzie na to, że jestem wybredna i nic mi się nie podoba.* Myślałam, że nie będzie zbyt wielu ludzi na wystawie... Kolejna pomyłka. Ludzi było tylu, że trzeba było czekać najmniej 10 min., żeby zobaczyć obraz z bliska. Dosłownie przepchałam się przez całą wystawę. Jego obrazy nie zachwycają mnie jakoś bardzo, lecz nie mogę powiedzieć, że nie miał talentu, bo miał i to bardzo wielki. 
Wychodząc z wystawy ominęłam obraz Picassa. Byłam na siebie tak koszmarnie zła, że nie można sobie tego wyobrazić. Później przeszłam się przez resztę dzieł. 

 Muzeum jest warte poświęcenia uwagi. Mogę jedynie zachęcić wszystkich do zwiedzenia go.
Z mojej strony to tyle. Dziękuję wszystkim za przeczytanie. Dobranoc. :))

1 komentarz:

  1. byłem :D również polecam! zdjęcia chyba można było robić, tylko bez flesza - ja robiłem xD
    zapraszam do mnie na nowego bloga narebelu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń